Det har nu gått en månad och en dag sedan min älskade Mikael friade till mig på Tivoli i Köpenhamn.
Jag är så otroligt lycklig med den här fantastiska människan att det lyser upp varje dag.Jag har
verkligen haft turen att hitta den som jag vill dela mitt liv med och det är en underbar känsla.

Nu är det ungefär ett år och en månad kvar tills vi kommer fira vår kärlek till varandra med en
vigsel och en härlig kärleksfest❤.Det kan vara bra att klargöra lite vad vi redan åstadkommit.

Jag har redan fyra fantastiska brudtärnor : Emma Ljunggren,Ella Lazlo, Louise Sjölin och
sist men inte minst Jessica Sjölin.❤

Mikael har än så länge två marskalker: David Granrot
och Martin Granrot.❤

Den fantastiska duetten Debbie Broström och Filip Broström agerar vår toastmastress och
toastmaster.

Vincent Lazlo kommer vara vår lilla brudnäbb och kommer förhoppningsvis med glatt humör
sprida kärlek och kasta blomblad vid vigseln❤

Vår älskade lilla Pyret ska om möjligt vara vår ringbärare i en söt liten utstyrsel❤

Vi har börjat på vårt första utkast av gästlistan och har i och med detta så smått börjat räkna
på vad budgeten kan landa på. Något som man kan vara säker på är att kärleken är gratis men
det allt det andra kostar pengar.

Jag har kommit fram till att vad det gäller brudklänningen så kan jag sträcka mig så långt att den
kan få vara fotlång och vit för min blivande makes skull men resten får bli upp till mig. Jag vet
än så länge att jag vill ha en femtiotalsinspirerad,relativt enkel klänning med axelband och
markerad midja.

Vi lutar år ett grönt och vitt färgtema på vår stora dag men det är ännu ganska öppet.

Detta är i stort sett vad vi åstadkommit såhär långt men planeringen fortsätter och vi
är tacksamma för all hjälp vi kan få. Ha det underbart allihopa. Massa kärlek till er❤